Sprawy organizacyjne

Kolejny raz reaktywacja przesunęła się w czasie, ale nareszcie znalazłem chwilę więc czas na małe podsumowanie kilku istotnych spraw.

1. Osoby czytające Ekomercyjnie.pl zapewne trafiły na wywiad za mną opublikowany jakiś czas temu, w którym opisywałem w jakim kierunku poszła część handlowa mojej firmy. Pomimo tego, że w przeszłości wiele razy krytykowałem taką formę działania to zdecydowałem się na skorzystanie z oferty, którą lubię nazywać „rozszerzonym dropshippingiem”. Moje przemyślenia i uzasadnienia w tej kwestii to temat na oddzielny wpis na blogu, a ogólne informacje dostępne są tutaj – Gustowna.pl na Ekomercyjnie.pl. Niestety pomimo tego, że wysyłkę nowych zamówień oddaliśmy na przełomie maja/czerwca to dopiero teraz udaje się kończyć wszystkie zaległe sprawy i formalności.

2. Przez ostatnich kilka lat większość czytelników bloga kojarzyła mnie głównie z handlem i seo. Jak więcej teraz wygląda moja firma? W praktyce to nadal handel i seo, po prostu bez logistyki i obsługi klienta. Pojawiło się zdecydowanie więcej czasu na to co lubię czyli zagadnienia związane z pozycjonowaniem i rozwijaniem projektów internetowych. Moja uwaga skupiła się przede wszystkim na dwóch bardzo dobrze zorganizowanych programach partnerskich, o których napiszę w kolejnych wpisach.

3. Co dalej z blogiem? Naturalnie brak czasu na jego prowadzenie to była świetna wymówka, ale chyba najwyższy czas odstawić ją w kąt. Myślę, że miałem zbyt duże wymagania wobec siebie, przede wszystkim jeśli chodzi o częstotliwość wpisów i ich różnorodność. Obecnie postawiłem sobie za cel pisanie 4-5 postów w miesiącu i myślę, że powinno udać się go zrealizować – Wy mnie rozliczycie jeśli kolejny raz zawiodę ;). W ciągu najbliższych dni/tygodni będę też trochę eksperymentował z wyglądem, układem i ewentualnymi reklamami na blogu.

4. Wpisy gościnne. Mój cel to 4-5 postów miesięcznie mojego autorstwa, ale to nie znaczy, że na blogu nie mogą publikować inne osoby. Jeśli masz coś ciekawego do przekazania, nawet jeśli jest to po części promocja jakiegoś produktu to skontaktuj się ze mną i porozmawiamy o publikacji artykułu. Warunkiem jest tylko merytoryczna zawartość dopasowana do tematyki bloga i ograniczenie do minimum sprzedażowych tekstów :). Pomimo tak długiego okresu bez nowych wpisów, bloga ciągle odwiedza ok 100-200 unikalnych osób dziennie, więc jak widać – warto się zainteresować.

Na dziś to tyle, kolejne wpisy będą już konkretniejsze, a Wam pozostaje trzymanie kciuków za wytrwanie w postanowieniach.

12 komentarzy do “Sprawy organizacyjne”

  1. Cieszę się, że wróciłeś i mam nadzieję, że na dobre. W moim przypadku pisanie notek na blogu to dodatkowa motywacja przy której najlepiej otwiera mi się kalendarz i po prostu planuje działania. Nie wiem dlaczego tak jest… no ale tak jest!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz