W dzisiejszej notce chciałbym sprowokować was do komentarzy, dobrych rad itp związanych z typowymi i nietypowymi metodami na promocję sklepu internetowego. Na chwilę obecną do głowy przychodzi mi:

– pozycjonowanie – dla mnie podstawa

– reklama adwords/boksy onetu itp.

– pasaże internetowe (nie mam pojęcia czemu, ale na Gustowna.pl mam tragiczną konwersję na ruchu z pasaży)

– porównywarki cen (minus taki, że trzeba mieć sklep konkurencyjny cenowo no i fajnie jest mieć trochę pozytywnych opinii :))

– allegro

– działania PR

– kody rabatowe (jak ja lubie je rozdawać ;))

– współpraca z innymi sklepami o powiązanym targecie

– współpraca z wortalami specjalizującymi się w naszej tematyce

Powyższe to przede wszystkim sposoby na nowych klientów bo o tym jest ta notka. Utrzymanie klienta i zyskanie jego lojalności to inna bajka :).

Chciałbym abyście napisali co jeszcze przychodzi wam do głowy, zwłaszcza w przypadku niszowych sklepów gdzie wyszukiwarki wysyłają małe ilości użytkowników i trzeba się oprzeć na innych metodach zdobywania nowych klientów. Komentujcie też powyższe, wymienione przeze mnie sposoby – może z dyskusji wyłonią się jakieś nowe, ciekawe patenty ;).