Jakiś czas temu zauważyłem, że praktycznie 80-85% klientów odwiedza dział pomocy. Wstyd się przyznać, ale w moich sklepach jest on obecnie mocno ogólnikowy. Postanowiłem więc to zmienić i zacząć od Gustowna.pl. Możecie komentować – http://www.gustowna.pl/help.php?page=14 – czeka mnie jeszcze przeczytanie tego kilka razy i wyłapanie błędów (pisane późno w nocy, a wtedy różne rzeczy do głowy przychodzą ;)).

Dodatkowo postanowiłem stworzyć prosty tekst, który ma na celu zachęcić odwiedzających do kupna i w skrócie przedstawić im korzyści wynikające z zakupów u mnie. Tekst ten jest tu http://www.gustowna.pl/help.php?page=15, a link do niego umieściłem na każdej podstronie sklepu tuż pod logo.  Tak – tekst jest pisany stylem (jak Wy to ładnie mówicie) a’la Majewski. Dlaczego? Bo to z czego wielu internetowych „działaczy” się śmieje, od lat przynosi innym ogromne zyski. Musicie zrozumieć, że jeśli teksty typu „Śmiali się…” itp nie działają na was i was… śmieszą ;), to nie znaczy, że nie będą działały na waszą grupę docelową. Potestujcie bo naprawdę warto się nauczyć tworzyć kilkalne teksty i nagłówki, a to za sprawą zmian jakie najprawdopodobniej zajdą w googlu 🙂 – ale o tym w osobnej notce.

Jeśli ktoś się nudzi i ma kilka wolnych godzin to naprawdę gorąco polecam książkę – http://www.czasnae-biznes.pl/. I pamiętajcie o jednym – wszyscy jesteśmy tu dla zysków więc nie ma sensu negować pewnych technik jeśli są one skuteczne i na konkretnych grupach docelowych działają idealnie.